Yvsbsra DiplomaliEvHanimi inşallah canım iki gün sonra testi tekrar edicem işte 😊 darısı isteyen herkese ve sana Allahım nasip etsin 🙏🏻
9ay10gun CeyOg bende pkoluyum. İlişkiden 5 6 gün sonra bel ağrısı kasik ağrısı göğüste hassasiyet yaşadım adete 9 gün kala test yaptım negatif. Adeti 4 gün geçti test yaptım yine negatif. Pkoylada daha çok negatif görücem gibi :(
CeyOg 9ay10gun öyle düşünme rabbim nasip ettiyse olur. Bol bol dua et Rabbimden iste o ol der ve olur. İnşallah bizede nasip olur
CeyOg 9ay10gun ayrıca birde kan tahlili yaptır geciktiysen. Biz pkolularda gecikme normal ama bir iki gün daha bekle olmazsan kan tahlili yaptır mutlaka