CeyOg Asli_62 Yok üzülmek değil. Hep çoçuğum olmazsa korkusu vardı sonra polikistikover olduğumu öğrenince bu daha olmaz korkusu yaşattı. O yüzden yoksa nasıl bir psikolojide olurum onu bilemiyorum. Hayırlısı diyorum sadece
Fatmamuduk CeyOg Ben iki senelik evliyim bende Pcoluyum hemde şeker hastasıyım şuanda da hamileyim yeni hamileliğim ama tedavisiz hamile kaldım ben yani canım benim kendini takip et yumurtlama dönemini hissedebilirsin o günleri değerlendir 🤗
Slmmrb CeyOg ben ilaçsız bantaız, sakızsız ani bir kararla bıraktım. Bgn 20.günüm. Bir amacın oldugu için bırakmak kolay olucak emin ol :)) şuan hiç aramıyorum bile. Aklıma gelmiyor. İlk hafya her aklıma geldiğinde naneli sakız çiğnedim.
Fatmamuduk CeyOg 2yıldır desem 😔 ben geçtiğimiz Kasım da bi düşük yaptım, doktor deneme dedi çabuk kalırsın şekerin var dedi aylardır denemiyorduk ama bu ay hamile kalmışım sürpriz oldu yani bana da 😊
CeyOg Fatmamuduk Çok sevindim adınıza inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız. :) <3 Bende de insülin direnci var hamilelikte şeker hastası olur muyum diye endişeliyim aslında
Fatmamuduk CeyOg İnşallah canım benim :))) Buralar da tip 2 olan bi kadın vardı şeker hastasıydı o da ama öyle güzel beslendi ki gebeliğinde insülin bile kullanmadı 9ay boyunca yani demem o ki beslenmek herşey bide sende direnç var sadece dikkat edersen hiç bişey olmaz ne sana ne de bebeğine inşallah 😊❤️🙏🏻
Efsoo Musel seni umutlandirmak isdemem ama oluyor)herseye hazirlikli ol.testde pozitivde negativde cika bilir.negativ cikarsa uzulme canim🙏Rabbim saanada bu duygulari yasatir insallah🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
Slmmrb Keremeral ben 3 gün kala denedim. Ve çooook silikti. Bir gölge gibiydi. Ama şüphelenip kan testine gidince 11 çıktı o gün :)