CeyOg benim de bu ay ilk denemeydi canım. Adete 5 gün kala falan acayip sinirliydim. Normalde takmıycagım şeylere oturup ağlamaya başladım. İlk ondan şüphelendim ben. Sonra kan testi yaptım. Adetim yaklaştıkça bel ağrım arttı. Kasıkta kramo, sonra karında batmalar başladı. Sen de adete 3 5 gün kala falan eğer sabredemezsen erken gebelik testleri al. Her sabah 1 tane yap :) ben öyle yaptım.