Musel Esrayusuf troid sonucumu ? Eşim alıcak canım 13.30 da gidicek benim çarşıda işlerim var diye gidemiyorum
Esrayusuf Musel ben gebelik için kan verdin sandım ya geçmiş olsun canım inş istediğin gibi çıkar sonuçlar
Elfffff Kızlar sonuç pozitif çıktı 😍 18.58 oran 😍 2 gün sonra tekrar edilecek. Hamdolsun hepimize hayırlısyla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
Esrayusuf Elfffff ay canım valla çok mutlu oldum yA inş bizlerde bu ay güzel haberler veririz sizlere inş sağlıcakla kucağınıza alın yavrunuzu 😘
Elfffff Esrayusuf Amin canımmmm tez vakitte nasip etsin inşallah 🤲🏻 gerçekten hala sevinçten kendime gelemedim.. Bian önce siz de alırsınız inşallah hayırlı haberleri 😍😇
Ayse_melekkk Benimde adetim gecen aya gore 11 inde oldum7 gun gecti ama diger aylar hep 16 sinda oluyordum iki gun once test yaptim negatifti hala bugun adet olmadim karnim sis gibi aksam kan vericem bana da dua edin nolur 😔
Elfffff Cns_33 sağol canım 🤗 evet idrar negatifti çünkü geç döllenme olduğu için şuan 3 haftalık gebeliğim ☺️ 4-5 haftalarda idrarda çıkıyormuş
Cns_33 Zeyneppmuratt sagol zeynep inşallah ben kan testi daha yapmadm ama çok belirti yok bende evet hamilelik belirtisi😊test yapsana
Zeyneppmuratt Cns_33 ben test yaptım da 8 gün varken yaptım bişey cikmadi o yuzden birsz. Daha bekleyelim dedim😌😌
Elfffff Cns_33 valla canım çok bir belirti yok aslında. Biraz karnımda kasılma oluyor, midem yanıyor 2 gündür okadar 🤗 şuan başka bir belirti yok
GozdeBabur Birşeyi merak ediyorum femara ve ovitrelle ile tedavi gördüm. tedaviyi 3 aydır bıraktım ve adetlerim ilaçları kullanırken de bıraktıktan sonra düzensizleşti. Onun öncesin de böyle bir sorunum yoktu,benim gibi olan var mı ?
Birkucukumut Cns_33 canıl aslında biraz erken sabretmen gerek insallah hamilesındır rabbım gonlune gore versın
Cns_33 Birkucukumut canım adetim 3 gün gecikti bu 4.gün test yaptim 2 gün önce negatif tek çizgi gördüm ama adet belirtilerim var hafif bel ağrısı hafif kasik agrisi gogus agrisi benim bazen adet gecikmem oluyor ilk değil aslında