Cns_33 Birkucukumut canım adetim 3 gün gecikti bu 4.gün test yaptim 2 gün önce negatif tek çizgi gördüm ama adet belirtilerim var hafif bel ağrısı hafif kasik agrisi gogus agrisi benim bazen adet gecikmem oluyor ilk değil aslında
Zeyneppmuratt Cns_33 ben test yaptım da 8 gün varken yaptım bişey cikmadi o yuzden birsz. Daha bekleyelim dedim😌😌
Cns_33 Birkucukumut gittim canm polikistik overliym ama âdetlerim duzenliydi taa ki 2 ay önce çocuk düşünene kadar sonra psikolojikmi neyse gecikmeler oldu
Elfffff Asli_62 teşekkür ederim 🤗 evet daha 3 haftalık..rabbim sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ❤️
Elfffff Asli_62 ilk kan tahlilini bugün yaptırdım. 2 gün sonra tekrar istedi doktorum. Haftaya da inşallah ultrason 🤗