Ebidor bende bugün 39+0 oldum kontrolüm vardı ve çatı muayenesi yaptı hiç bir sancım Yok fakat son 2 3 gündür bebek hareketleri eskisi gibi oynak gelmiyor bana toplanıp kasıyor kendini Çatı muayenemde Çatımın müsait olduğunu söyledi ama bebek bugün 3992 kg çıktı nst sonucum iyi değildi boşuna seni sezeryan yapmak istemiyorum çikolata ye bir daha gir gel dedi karar vereceğiz dedi bu sefer daha hareket etti ve normal olacak biraz zor olacak kilosundan dolayı dedi ama Cuma tekrar gelip tekrar nst ye gireceksin görğşeceğiz dedi ben normali beklersem bu bebiş acaba kaç kilo olur kendi mi parçalarım göz göre göre :(