Nur19 artı suni sancı da normalde ne hissediliyorsa aynısıymış yani doktorum sunu diyor en fazla 20 Damla’ya kadar 10 dk da 3 defa kasılma ya kadar ilerletip durduruyoruz diyor ve bu zaten aynı Doğum sancısı diyor daha fazlasını verirsek olağan üstü agrı hissedilir ama protokol gereği de yapamayız olmaz zaten diyor yani olması gereken 20 damlaymış en fazla ✋