38+2 bende gelsin istiyorum, erken doğum riski atlatmış bi anne olarak gelmesin diye uğraşırken gelsin diye bu kadar hevesle bekleyeceğimi tahmin etmiyordum hurma yürüyüş squat ... kimi daha erken 40ı bulur diyor kimi 38 tam haftası yakında gelir diyor... sağlıkla huzurla gelsin bebişler 🤗