Dilekcelik Bertug-Tugberk-Mom gebelik testi yapti cizgiyi gorunce gidip saglik ocaginda kan testi verdim pozitif cikinca kaydim acildi benim ikinci gebeligimdi 29 gun oldu dogum yapali tek doz oldum tetenozu 24 .haftamda yapidi
Meinwunder Bertug-Tugberk-Mom ben 8. Haftamda kan tahlilleri için gittiğimde kayıt yaptılar. Bugün aşı için gelmeniz gerek dedi 20. Hafta olucaz. Doktorum aşı olmana gerek yok dedi diye salladım. Ebe de olmak zorunda değilsin ama sen yinede gel kilona tansiyonuna bakalım dedi. Öyle gidicem bakalım.
espalp Bertug-Tugberk-Mom ben 7+0’da kayıt olmuştum. Kalp atışını dinledikten sonra kaydolmamı istemişti doktorum. Hemşirem de tanıdık zaten sap olsun 🙏🏻 Mesajla tüm ilaçlarımı yazdırıyor çok kolaylık oluyor 👍🏻 Aşılarım bitti. Arada muayeneye çağırıyor.
Emineemre Bende 7 haftanda gittim neden bu kadar bekledin dedi bana sağlık ocağındaki ebe tarihler verdi o tarihlerde gel dedi baya ilgisizdi
Busraa32 Bertug-Tugberk-Mom ilk 3 ayda gebelik bildirilmedi mi cezası varmış sağlık ocağından öyle söylemişlerdi en yakın tarihte bildirebilirsiniz
Bertug-Tugberk-Mom Busraa32 özeldeki doktor 16. Haftayı bekletti ceza olsa bilmez miydi ki ,kafam karıştı 🤔
Kucukannee Bertug-Tugberk-Mom hanimlar bu aşı sizin icin mi bebek icin mi? Ben 30. Haftadayim bana aşı falan yapmadilar cunku😶
NurGrlek Kucukannee tetanoz aşısı olmadinizmi zorunlu bir aşı ilk gebeligimde 20 haftada ilk doz vuruldu doğumdan önce 2. Doz doğumdan sonra 3. Doz vurdular normalde 4. Doz vardı hamile olduğum için yapmadı aşı için görüşün bence
Bertevc Bertug-Tugberk-Mom ilk 14 hafta içinde ilk kayıt için gitmeniz lazım, zaten daha sonra da 19-20.haftada aşı için 2.ye gidiyorsunuz
CicekGirayBysl Bertug-Tugberk-Mom ben ilk özele gidiyordum bebegin kalp atımı duyulduktan sonra sisteme gebe diye kayıt edildim ve saglık ocağında ekstra gidip kayıt yapmadım. Sonrasında kan tahlili için çağırdılar 20. Haftadan sonra saglık ocağında bebegin kalp atımını duyunca tetanoz aşıların oluyo onlar tarih verir sana.
Kucukannee NurGrlek hayir ben olmadım, ben Hollanda’da yaşıyorum bizde ultrasona bile 9 ay boyunca sadece 2 kere sokuyorlar..
Meinwunder NurGrlek zorunlu bir aşı değil. Sağlık ocağıda bunu söyler. Zorunlu olmadığını be sadece istersen ücretsiz yaptıklarını söylüyorlar. Kendi doktorum da sen bilirsin ama gerek yok dedi. Bende olmadım. Almanyada doğdum büyüdüm orda aşı olunmuyor hamileyken. Mecbursan yapıyorlar. Ona bakaraktan ben olmadım. Yapmazsan eksiklik değil eğer hastanede doğuracaksan. Evde doğum olacaksa veya toprak işleriyle uğraşıyorsan öneriyorlar. O nedenle her sağlık ocağı çağırır. Vurunmak sana kalmış.
Meinwunder Kucukannee normali bu zaten. Dert etme. Almanyada doğdum büyüdüm. Türkiyedeki kadar hiç bi yerde kafa karıştırılmıyor inan 😂 aşıda zorunlu değil. Almanyada da kimseye aşı yapmazlar hamileyken.
Nursevincli Bertug-Tugberk-Mom kalp atışını duyduktan sonra ultrason kağıdınızla kaydınızı yaptırıyorsunuz
Busraa32 Bertug-Tugberk-Mom bana öyle söylemişlerdi bilmiyorum canım o yüzden ben öğrendiğimde kalp atışlarını duyduktan sonra gidip kaydımı yaptırdım hangi tarihte gelmem gerektiğini yazdılar iğne mi oldum
Mutluhamis Bende aşı olmadım takip bile edilmedim 8.aydayım geçenlerde aradılar gelin falan diye bende azarladım şimdi mi aklınıza geldi dedim
Sbl_01 Bertug-Tugberk-Mom sorun olmaz canım bende öyle gitmiştim 20. Haftada tetanoz alışı için çağırıyorlar zaten ama mutlaka kayıt yaptırmalısın hem senin için hemde Bebek doğduktan sonra aşıları için gerekli
yigitmom_ Bertug-Tugberk-Mom ilk 11 haftalikken sağlık ocagina kayit icin gittim kan testleri istedi ve vitamin yazdi suan 21 haftalik hamileyim bugün ilk doz tetanoz aşımı yaptılar ardindan 4 tup kan alip rutin kan testi istedi değerlerime bakmak icin canim bir an once bildirmen gerek
Nagihantilbac Bertug-Tugberk-Mom ben 6. Haftada gittim. Kayıt şart. Aylık çağırıyorlar seni zaten testler için.
Bertug-Tugberk-Mom Benim doktorada ben demesem aklına gelmiycek git demek , tesadüfen öğrendim gitmem gerektiğini, böyle olunca çokta gerekli değil demekki diye düşündüm açıkçası
Nagihantilbac Bertug-Tugberk-Mom yok canım olur mu bazı testler var sağlık ocağında ücretsiz yapılıyor ilk ay ben bütün testleri sağlık ocağında verdim beş kuruş para vermedim eğer özel bi hastahane de olsaydım en aşağı 200 300 lira alırlardo diye düşünüyorum. Bi 2 li tarama testi vardı onu sağlık ocağı yapmadığı için eğitim ve araştırma hastahanesinde ücretsiz yaptırdım. Ne gerek var o kadar para vermeye.