Bertug-Tugberk-Mom ne zaman uygunsan git yaptır canım, geç olsa da düzenlerler bi şekilde, zaten aşı 20. Haftada vuruluyor bişey olmaz. Geri kalan sağlık ocağında yapılan tüm işlemler hastanede doktorun da yaptığı şeyler, o yüzden geç olduysa bile bi sorun olmaz bence. Ama ilk fırsatta git bildir ki aşı için gittiğinde ellerinde aşı yoksa sıkıntı olmasın