Ben tetenoz aşısı için çağrılmadım şuan 22 haftalik oldum bugün kendim gidip kan ve idrar vericem dedim rutin kontrol için hemşire bana yarın gel dedi su içiyorsun şekere filan bakamam dedi 🤷🏻♀️ Tetenoz aşını da vururuz dedi peki bu aşı geç olmamış mı😳