Nil_19 Mlsgzll benim zorunlu Sezeryan olacağı için mümkünse dursun yerinde daha 2 haftası var 😃 Yani burda okuduklarıma göre karnın sertleşmesi kasık ve bel ağrısı doğum belirtisi ama nst de sancı görünmüyor kafama taktım iyice
Derryaa Nezahatozen hurmayla beraber kaynatıyorsun daha çok kasılıyor ben hergün içiyorum 11 13 15 tek sayılı ne kadar koyarsan artk
Ssraa Dinlendiğinde nasılsın peki rahatlıyor musun ? benim o karın sertleşmesi dediğin olay doğumdan 4-5 gün önce başlamıştı ☺️
Ssraa Nil_19 benim ağrılarım 2hafta önce falan başladı. Bir bucuk gün önce de belim ve sırtıma ıvıl ıvıl ağrılar giriyordu eşliğinde kasığıma. Sonra açılmam olduğunu öğrendim
Aylininzz Mlsgzll aynıları banada oluyor iğne batior sanki alttada baski oluor hareketleride gece az az oluor sadece
Mlsgzll Aylininzz evet aynı canım hepsi benimde ya sezeryan olanlar olduğu günü biliyor bekliyor bu normal Doğum ne zor her an diken üstündeyiz 🤭
Aylininzz Mlsgzll aynen ole her an gelebilir haftamz 39 benim suan adet sancisi gibi bide afedersin tuvaletim gelior gibu ama hicde olmuor
Mervegezer 38+5 haftalık hamileyim bel ağrım var sadece ama karnıma doğru işliyor ağrısı katlanamıcak kadar oluyor bazen sizce Doğum sancısı mı ?
Nil_19 Ssraa Bazıları doğuruyum artık der ben daha dur diyorum 😂 anlattığına göre doğum sancısı ama nst de çıkmadı bişey hayırlısı artık😊
Ssraa Mlsgzll bakar canım artık son günlerindesin benim doktorum çatıyı falan tam sen gibiyken yapmıştı açılmam da yoktu o zaman