Yorumları okudum ama yine anlamıyorum doğum belirtisi mi değil mi 😂 biraz önce dakika tuttum 7 dakikada bir karnım kaskatı kesiliyor sonra geçiyo. Kasık ve bel ağrımda var. Şimdi doktordan geldim ama nst iyi ağrın görünmüyor dedi anlamadım hiç bişey🤷🏼♀️