Mlsgzll doğumum askinda güzel geçti sadece sancılar biraz zorladı işte 8 de alttan muayene ettiler 8 buçuk gibi 9 a doğru nst çektiler sonra doğum odasına aldılar 10 dk doğumum sürmüş işte 😊 10 da başlamış 10.10 geçe de kızım doğmuş 😊 ebelerim falan çok iyiydi sagolsunlar güzel motive ettiler 5 6 ikinmada sanırım oldu işte başta yarısı boşa gitti ikinmamin ama sonra başardım yani 😊 sonraki işlemler de bebek saglikliysa canın yanmıyo hissetmiyosun bile pek yani 😊