Lavinia5 hiç yıpratma kendini benimki 2 hafta önden gidiyordu doktor hanım Melis normal Doğum çok istiyordun ama yapamıcaz galiba iri bebek diyordu 29.hafta da eşim bedelliye gitti aptal gibi dönmicek gibi üzüldüm çok yıprandım o arada bebeğim 2 3 derken tam 4 haftaya çıktı ama doktorum hiç gelişmiyor alalım vs muhabbetine girmedi en son 4 haftaya kadar çıktı gerilik suan 39+1 im Allah’ın izniyle doğumumu bekliyorum 2500 oldu çok şükür Doğsun da büyütürüz allıhın izniyle 🙏🏻