Begoooo bende 34.haftamdayım bebeğim 11 gün geriden geliyor normal haftasına göre 300-400 gram eksik. Kilosunu problem etmiyorum protein ağırlıklıklı beslenip aldırmaya çalışıyorum ama sadece doktorum suyun bu süreçte azalır ve 11 günlük ara 3-4 haftaya çıkarsa o zaman hemen alabiliriz dedi. Aksilik gibi bebeğimde ters şuan makat geliş görünüyor dönmedi hala. Bütün aksilikler bir arada. Cumartesi kontrol var umarım açılmamıştır ara 😞 bebeğinizin bence haftası iyi ve kilosu da çok iyi küvezde büyük bir problem olmazsa kalacağını sanmam kii inşallah tüm süreç istediğiniz gibi gider 🙏🏻