Begoooo canım ben de 36+1 de gittim cmt günü.Uyluk kemiği ve baş çevresi normal ama karın çevresi 10 gün kadar geri çıktı.Kilosu da 2600 idi.Doktorum bir sıkıntı yok sadece zayıf bir bebek,her bebek 4 kilo doğacak değil dedi.38+3 de sezaryen kararı vermiştik,hala da aynı.Hiç öyle bir şeyden bahsetmedi.