Beto sağlıksız ise yapacak bir şey canım ömür boyu izdirap acı mi çeksin bizim komşumuzun oğlu rahatsızdı sürekli ameliyat oluyordu ben o zaman küçüktüm hatırladığım şey sadece çocuğun hep anne beni niye doğurdun demesiydi çok acı bi durum yatalakti inan bi anne için o görüntü ölümden beterdir bence ve lütfen geçmişi düşünüp kendini yıpratma bu senin elinde olan bi durum değil