Beto yani ne olduğunu bilmiyorum ama anneyi tehlikeye sokacak bir durumu varsa zaten sonlandırılması gerekiyor. Bebeğinin iyiliği için yaptın sonuçta demek ki yaşasaydı onun için iyi olmayacaktı hiç bir şey. Bende yavrumun gitmesine sırf bu dünyada acı çekmeyecek olduğu için seviniyorum