Beto keşkeler insanı mahveder. Biz insanoğluyuz. Hatalarımız elbet olacak. Sonuçta eskiden hastaneye bile gitmezmiş gebeler. Köylerde iş yapa yapa doğururlarmış. Şimdi erkenden öğreniyoruz hamileliğimizi, herşeye vakıfız sürekli kontrol ediliyoruz vs. Bir seçim şansı sunulmuş sana ve karar vermişsin. Çok çok zor olacaktı ikiniz için de. Sen en iyisi tövbe et ve Allaha sığın. İçin çok güzel ferahlıcak bak canım. Allah affedicidir. Bak sana tekrar bebek nasip etti 😇😇