Mr1517 Elif2 beşikte aldık biz internetten aldım çok uyguna aldım hatta hem beşik hem iç takımı aldım, bir tanede yedek aldım birde anne yanı 640 tl aldım kurulumudq basitti hepsi içindeydi eşimle kurduk
Tgce16 Mr1517 aldığın anne yanının linkini atabilir misin acaba bende beşik arıyorum ama hala içime sinen bulamadım :/
defne55 uyanikkeda11 aldır tabi canım katla köy bi kenara lazım olur fazla mal göz çıkarmaz hele bebek için olan hiç çıkarmaz 😂😂
Mr1517 Tgce16 https://www.instagram.com/p/Byr0_VRgdjq/?igshid=18v98d9ct4gt3 beşik 🤚🏻 https://www.instagram.com/p/BypIf3mgrYD/?igshid=or5t9ojdf2g9
Alarasel uyanikkeda11 cnm şuset çok ağır herks bi hevesle alıyo ama çok kullanışlıda değil yani bi süre sonra ilk üç ay falan kullanılırsa kullanılıyo başka kullanılmıyo
espalp uyanikkeda11 puseti kuzenimden aldım arabayla bi yere gidersek lazım olur diye. Bebek arabası almıycam. Kış bebeğini arabayla nereye götürücem ki🤷♀️ Bahar gelsin o zamam alırım 👍🏻
Nazo61 uyanikkeda11 oğlumdan kalan bebek arabası var zaten kıyafet ve beşik almam lazm ama daha baslamadm 27 haftalık oldum
DeryaKuzusu uyanikkeda11 puset zaten gerekli bence hem hastane çıkışı için hem de arabayla illaki hastaneye oraya buraya giderken koltuğa bağlamak için gerekli. Benim annem kalacak yanımda yardımcı olmak için. Her ne kadar kış da olsa illaki hadi Bi dışarı çıkalım avm gezelim durumu olur. Sonuçta ekimden marta kadar evde oturmayız diye düşünüyorum. 🤔 Biz alıcaz yani kısaca..
uyanikkeda11 DeryaKuzusu o da doğru illaki alışveriş vs çıkmak zorundayız 🤷🏻♀️ Ayy kafam çok karışık böyle giderse alacağım gibi 😂😂
sso uyanikkeda11 ben almadım ama alıcam allahın izniyle bnm doğumumda ekimde ama arabayı sadece dışarda kullanmıyoruz alışverişte hastanede vs o yüzden kış olması durumu değiştirmez diye düşündüm canım