uyanikkeda11 Ekimde doğum yapcaklar bebek arabası puset vs bunları aldınız mı yada almayı düşünüyor musunuz? Kışa geldiği için pek kullanılmıcak diye düşünüyorum ben ama sizler ne yaptınız bakalım ?
Askkokuluyavrum uyanikkeda11 canim ben eylul ortasın da Doğum yapicam ve almıyorum bebek arabası zaten kullanamayacağım görümcemin puseti vardı onu aldim hastaneden çıkarken hastaneye kontrole giderken falan onla götürürüm araba suan icin gereksiz Nisan mayıs gibi almayi düşünüyorum Allahuteala izin verirse
Mr1517 uyanikkeda11 ben aldım canım bir kıyafetleri kaldı onada Ağustos gibi kaldığım yerden devam edicem
defne55 uyanikkeda11 bende kasım da doğum yapacağım bebek arabasi almayacam kullanılmayacak sonuçta boşuna para vermek istemiyorum kenarda durması yerine onun parası ile başka bi eksiğini alırım
Mr1517 uyanikkeda11 Ben travel aldım hem araba koltuğu hem el taşıma hem 9. Aya kadar kullanabiliyorum, sonrasında 1 yaşından 5 yaşına kadar var 1.500 aldım mekanizmalı zaten
Mr1517 uyanikkeda11 şuan kolide açmadık daha erken diye ama ben chicco aldım model olarak var link atayım internet üzerinden almadım tabiki , model bu renk siyah gri aldım 1.500 işte https://www.hepsiburada.com/kanz-fernanda-silver-travel-bebek-arabasi-kirmizi-p-HBV00000EZAVE?magaza=myra
uyanikkeda11 defne55 aslında bebek arabasını biz değil kayınvalidemgil alacak acaba aldırmışken aldırsammı diyorum bu seferde boşuna durcak yer kaplıcak diyorum 😂😂 kafalar karışık 🙈
Mr1517 Elif2 beşikte aldık biz internetten aldım çok uyguna aldım hatta hem beşik hem iç takımı aldım, bir tanede yedek aldım birde anne yanı 640 tl aldım kurulumudq basitti hepsi içindeydi eşimle kurduk
defne55 uyanikkeda11 kız kayınvaliden alacaksa al tabi bana da biri alayım dese sesim çıkmaz aldırırım 🤣🤣
uyanikkeda11 defne55 işte bi tarafım öyle söylüyor 😂 bi tarafımda amaan yer kaplıcak kaç kere çıkcam diyorum 😂 yinede aldırıyım dimi sanki ben mi vercem yine alcağım zaman onlar alcak nasıl olsa :)
defne55 uyanikkeda11 aldır tabi canım katla köy bi kenara lazım olur fazla mal göz çıkarmaz hele bebek için olan hiç çıkarmaz 😂😂