İyi akşamlar Ekim anneleri 🤗👶🏻
Bi sorum olucak.
Bne dün ebebek te kampanya varmış 5 al 4 öde. 10 tane zıbın aldım çıtçıtlı.
2 tane kalın askılı 3 ay
2 tane kalın askılı 6 ay
3 tane kısa kollu 6 ay
3 tane kısa kollu 9 ay
Ekimde doğucak ama uuzn kollu almadım bunlar içlik ne de olsa. Bunların üstüne tulum VS giydiririm dedim. Şimdi internette de çok güzel modeller gördüm. Kendimi tutamıyorum. Sizce bu aldıklarıma hangileri ilk 3 ay kullanılır? Yeterli olur mu. Biraz daha şundan al dediğiniz tavsiyeleriniz var mı?
Bu arada tanesi 5 lira 40 krş a denk geldi.