Fatmamuduk Tugbaztrk hayırlısı canım sabah doktora gidicem eşim dondu kaldı zavallı korkuyor yine aynı şeyler olucak diye 😔
Ozlemsel84 Fatmamuduk 🥰🥰kesin hamilesin yani ayy çok güzel ya maşallah hemen kan testini yaptır kuzum ❤️❤️🙏
Fatmamuduk Kızlar doktora geldim ultrasona girdim kese göremedim dedi kan da bakalım dedi hem dün hemde bu sabah test yaptım çift çizgi çıktı doktor da böyle diyince hiç bişey anlamadım 😔
Sevo9090 Fatmamuduk hamilesin canim tebrikler. kese görülmesi icin erken muhtemelen 😊 sakin ol ve pozitif düşün hep. Deger yükselince kese de görünür.
Nurrrrr Fatmamuduk Adetin kaç gün gecti yani canım ben 6+3 günlükken keseyi gördüm 8.haftada kalp atışını dinledim cok cok. Notmal sadece biraz bekle canım
kubraer Fatmamuduk Hamile oldugumu ogrendigimde kan testi yaptırdım 1072 cikmisti bhcg bu haftada gorunmez kese haftaya gel bakalim demisti doktor o zaman 5 haftalikti 6.haftada gormustuk biz. Telasa kapilma sakin iyi dusun hayirla sonuclansin insallah
Fatmamuduk Nurrrrr ben son adet tarihine göre 7haftslık hamile olmam gerekiyormuş düzensiz adetim var rahim duvarın kalınlaşmış hamilelik varsa geç yumurtlama dedi bana doktor kanda bakıcak işte
Eymenim1 Fatmamuduk bende ikinci çizgi hiç yoktu 3 4 saat sonra baktığım da hafif çıkmıştı hamilesin gözün aydın aynısı bende de oldu çünkü :))
kubraer Fatmamuduk hamilesin Canim tebrik ederim kan testi yaptır doktora git kesinlessin gebeligin 🤗
mervesen769 Fatmamuduk bnde test yapmistim negatif cikmisti attim bi koseye sanra baktim 2. cizgi kosa kosa hastaneye gittim ama hayal kirikligi canim inslh hamilesindir keske yenileseydin testi hastaneye gitmeden once
Biryabanci1 Fatmamuduk Canım üzülme bende kan için gittşm hastaneye doktor ultrasonda bakalım ilk dedi kese yok ama rahim duvarın kalın dedi kanına bakalım dedi kanımda çıktı 🤩 2 hafta sonra kese göründü 🤩Daha küçük olabilir canım gayet normal
Havva1212 Fatmamuduk canım hic stres etme. Banada doktorum ilk kese yok dedi daha erken 15 gün sonra gel dedi 10 gün sonra gittiğimde kesem gözüktü çok şükür. Banada rahim duvaranin kalınlaşmış dedi. Allah 'ın izniyle seninde vardır. Ben şimdi 20 haftalık oldum