Havva1212 Fatmamuduk canım hic stres etme. Banada doktorum ilk kese yok dedi daha erken 15 gün sonra gel dedi 10 gün sonra gittiğimde kesem gözüktü çok şükür. Banada rahim duvaranin kalınlaşmış dedi. Allah 'ın izniyle seninde vardır. Ben şimdi 20 haftalık oldum
Fatmamuduk Havva1212 -deniz- inşallah diyorum inşallah vardır bebeğim yani 2tane ev de yaptığım testte çıktı inşallah kanda da yükselir değerim 🙏🏻🙏🏻
-deniz- Hayırlı olsun hamilesin 😊 bende de beta 466 çıkmıştı eşim radyologtu usg baktı keseyi görememişti ama rahim kalınlaşmıştı 1 hafta sonra keseyi gördük. Kalp atışını da keseden 1 hafta sonra duymuştuk. Stres yapma iyi düşün.
Fatmamuduk Seymaaaaaaaa Çıkmadı kapının önünde çatladım artık laf etmiyim diyorum ama 3türk kadına 10suriyeli kadın var bu ne ya sabahtan beri sefil oluyoruz 🤔😔
Fatmamuduk Seymaaaaaaaa Biryabanci1 BalDamlam Kızlar beta HCG 348 çıktı doktor çok yeni dedi ve riskli gebelik olduğum için beni üniversite hastanesine sevk etti 🙏🏻❤️
Biryabanci1 Fatmamuduk Gözün aydın canım demiştimm 🥰🥰🤩🤩 Aman dikkat et bizde kat kat daha dikkat et sadece yat şu 3 4 ay biraz kendini kolla Rabbime hamd olsun sana bu duyguyu tattırdığı için 🤩🤩🤩❤️❤️
BalDamlam Fatmamuduk ahhhh süper canım benim 🤗🤗🤗 çok mutlu oldum çok güzel değer maşallah 🙏🙏🙏 neden riskli gebelik dedi onu anlayamadım
Fatmamuduk Biryabanci1 şükürler olsun vallahi şükürler olsun sağ salim hepimiz kucağımıza alırız inşaallah 😍😍❤️❤️
Deletedmom2224 Fatmamuduk kız ne bozuğu bebiş geliyorum diyor 🤩 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah