Akademisyenanne Goncagull cok tesekkur ederim canim...uzandim bekliyorum oylr. İnsallah leke degildir. Yarin duruma gore doktora gidecegm.
Akademisyenanne sevval55 cok gecmis olsun. Simdi nasilsin? İnsallah benim devam etmez. Takip edecegim bugun :/
37aysgl Akademisyenanne canım valla bazen benimde akıntım koyulaşıyo ama çok nadir seninki gibi ama kahverengi akıntı böyle mi oluyo bilmiyorum sen yinede sor doktoruna tabi
Akademisyenanne 37aysgl benim lekelenmem oldugunda affedersiniz camur gibi gelmisti. O zaman doktor eski bir kanama. Korkulcak bir sey yok demisti. Sansima doktor degistim. Yeni doktoruma cuma gidecektim. Yarin devlete giderim en kotu :/
Frdvs Akademisyenanne zorla içmeye calıs 2.5 en azından progestanı da kullan korkma Allahın izniyle bisey olmaz benim 2-3 haftasır hergün geliyo bu şekilde 2 kere de kahveye döndü idrar testi ve kültür aldı doktorum temiz cıktı bebek iyi kese iyi rahim agzı kapalı ama neden oluyo bilmiyoruz🤷♀️
Akademisyenanne Frdvs ben de daha gecen hafta muayene oldum. Cok detayli bakildi. Hersey yolunda dediler. Su midemi bulandirmasa daha cok icecegim. Hosaf yapiyorum arada. O iyi oluyor. En azindan bol bol iciyorum oyle olunca.
eylulvari Akademisyenanne devam ederse yine de bekleme istersen acile görünüver nöbetçi hekimler oluyor doğumhanede biliyorsundur. için rahat eder. geçmiş olsun 😊
Akademisyenanne eylulvari tamam canim tesekkur ederim. Ben de bir kac saat takip edip bakayim dedim. Olmadi gece giderim kadin dogum acile.
37aysgl Akademisyenanne bende koyu kahve olarak biliyorum burda bir arkadaş daha atmıştı koyu çamur gibiydi seninki akıntıya benziyo doktora görün denizede gitmişsin enfeksiyon kapmış olabilir sen git canım için rahatlasın
Frdvs Akademisyenanne limon sık elma salatalık falan koy içine öyle dene canım ama içinin rahat etmesi için git bi doktora istersen arkadasların dedigi gibi belki enfeksiyondur ama bende enfeksiyon cıkmadı
Akademisyenanne Frdvs evet canim. Progestani da sorarim gidince. Geceye kadar takip edeyim. Sonra gideyim. Uyuyamayacagm yoksa.
Zhrerzlp Akademisyenanne endişelenme canım akıntı bu varsayalım leke bu haftalarda normal diyorlar doktorlar bebek tutunmaya çalışıyor vs gibi rahat ol kafana takma allahın izni ile korkulacak birşey yoktur.
Asu20 Benim de boyle gelmıstı. Lekeydı ve uc ay boyunca progestan kullanmıştım. Ihmal etmeyin gecmıs olsun
Esesen Akademisyenanne şimdi kaç haftadaydın 21deyim ben bir aydır falan bu tip benim de kasma kendini kuzum ama rengi koyulaşırsa git doktora.
Akademisyenanne Esesen ben 15. Haftadayim. Yarin sabahtan saglik ocaginda idrar tahlili yaptirip, ordan kadin doguma gitmeyi planiyorum. Birkac saat takip ettim yine ayni tonlarda belli belirsiz gelmis.
Esesen Akademisyenanne tekrar baktım da %90 aynı tonda benim de dediğim gibi 1 aydır böyle normal kuzum sıkma canını
Akademisyenanne Esesen insallah canim benim. Yarin idrar tahlilinde sadece enfeksiyon var mi diye bakarlar degil mi?