Akademisyenanne Kizlar merhaba. Bugun pedime gelen akintinjn rengi tuhafti. Daha evvel kahvarengi lekelenmem oldu. Progestan kullandim. Doktor devamli kullanmami istemedi. Biraktim. 15. Haftayiz. Cok endiselendim. Resim atsam bakabilir misiniz? [https://hizliresim.com/va48g6]
Rabia83 Akademisyenanne canım akıntı gibi geldi bana biraz takipte kal devam ederse dr una danışırsın bu arada güzelce ayaklarını uzat ve dinlenmeye çalış canım
Frdvs Akademisyenanne bende de her gün sabah saatleri aynı renk geliyo progestan kullanmaya devam ediyorum 13. haftalığım
eylulvari Akademisyenanne leke gibi geldi birazcık, eğer doktorun varsa fotoğrafını gönder istersen bir de devam eder de hastaneye gidersen de al yanına lekeli peçeteni göstermek amaçlı
37aysgl Akademisyenanne canım bu normal akıntıya benziyo sarı idrardan bence ama küçük abdestine çıktıntan sonra iyice sil ve temizle o bölgeni
Akademisyenanne Rabia83 igrenmeyip cevap verdiginiz icin cok tesekkur ederim. Allah razi olsun. İnsallah dediginiz gibidir🙏🏻
Akademisyenanne Frdvs lekeniz yogun mu yoksa damla damla mi? Ben uc gundur progestan almiyorum. Ondan mi oldu acaba :/
Akademisyenanne eylulvari doktor degistim. Yeni doktora bu hafta gidecektim :/ cok zamansiz oldu. İnsallah akintidir. Bu hafta akintim biraz sari geldi. Ama bunun renginden supheliyim :/
eylulvari Akademisyenanne devam ederse yine de bekleme istersen acile görünüver nöbetçi hekimler oluyor doğumhanede biliyorsundur. için rahat eder. geçmiş olsun 😊
Frdvs Akademisyenanne [url=https://hizliresim.com/2OZNnE][img]https://i.hizliresim.com/2OZNnE.jpg[/img][/url]
Akademisyenanne 37aysgl cok iyi temizliyorum. Bu hafta denizdeydim. Hep islak mayoyla oturdum. Bir haftadir sari geliyor akintim. Acaba kahverengine mi dondu diye endise ediyorum :(
Esesen Akademisyenanne bence akıntı benim de böyle koyu sarı geliyor 3-4 haftadır günde 2 kez çamaşır değiştiriyorum
Akademisyenanne Esesen ben de gunde iki kez degisiyorum. Bir de havlu kagit kullaniyorum. Gunluk pedler cabuk islaniyor. Acile gitsem mo bilemedim. Esim panik yapma diyor. Daha onceki lekelenmem yogun olmustu. 12. Haftada yasadim. Bir gun surdu. Bir daha olmadi.
37aysgl Akademisyenanne canım valla bazen benimde akıntım koyulaşıyo ama çok nadir seninki gibi ama kahverengi akıntı böyle mi oluyo bilmiyorum sen yinede sor doktoruna tabi
Frdvs Akademisyenanne canım benim arada sütlü kahve gibi de oluyo sürekli gidiyorum acile bisey cıkmıyo
Esesen Akademisyenanne şimdi kaç haftadaydın 21deyim ben bir aydır falan bu tip benim de kasma kendini kuzum ama rengi koyulaşırsa git doktora.
alyavetuna Akademisyenanne kuzum senin ki enfeksyn olmuş gibi mutlaka git doktora birde çok şu iç 3 lt. Islak mayoyla kalmamaya dikkat et
Akademisyenanne Frdvs gunde 1.5 litreyi zor iciyorum. Program kurdum telefona. Ona ragmen artiramadim miktari.
Goncagull Akademisyenanne bana akıntı gibi geldi canım çünkü az su ictigimde bazen benim akintimda koyu olabiliyor ama fotoda renk yanılması olabilir sen gine de takip et
Akademisyenanne Goncagull cok tesekkur ederim canim...uzandim bekliyorum oylr. İnsallah leke degildir. Yarin duruma gore doktora gidecegm.
madl41 Akademisyenanne Canım enfeksiyon kapmışsın bu enfeksiyon belirtisi 🙄 kahverengi leke olsa direk anlarsın .. benim bi ara kahverengi lekem gelmişti bildiğin çamur gibiydi
sevval55 Akademisyenanne canım 4 gun once aynısı banada geldi aynısıydı. Yarım saat içinde adet gibi kana dönüştü ve 4 gundur kadın dogumda yatıyorum insallah kötü bişey değildir sarı akıntı enfeksiyon derler kahverengiye dönükse koyuysa dinlen kalkma banada aynısı geldi
Akademisyenanne sevval55 cok gecmis olsun. Simdi nasilsin? İnsallah benim devam etmez. Takip edecegim bugun :/
Minikmucizem_ Akademisyenanne benimde buna benzer akintim olmustu bende tereddutte kalmistim sabah hemen doktora gittim bi sikinti olmadigini akinti olabilecegini soylemisti. Benden bidaha gelmedi ama o sekilde sende takip et surekli mi oluyo diye
Frdvs Akademisyenanne zorla içmeye calıs 2.5 en azından progestanı da kullan korkma Allahın izniyle bisey olmaz benim 2-3 haftasır hergün geliyo bu şekilde 2 kere de kahveye döndü idrar testi ve kültür aldı doktorum temiz cıktı bebek iyi kese iyi rahim agzı kapalı ama neden oluyo bilmiyoruz🤷♀️