123annecim fotoğraf koyabilsem anlarsınız aslında. Benim en başından beri sürekli farklı farklı iğnelerim olduğu için göbekten başedemedim benim doktorum da kolu önerdi.. Bazen eşim yapıyor bazen de kendim.
kendim yapacaksam kolumun altına omuz hizama gelecek şekilde yastık koyuyorum kolumu dayayınca çıkıntı oluyor ordan iğneyi vurduğum elimin baş parmağıyla da hafif sıkıştırıp vuruyorum yavaşça hiç acımıyor inanın..
fotoğrafı paylaşabilirsem inşallah görmüş olursunuz çok rahat edersiniz