Betuel11 belki kullanan nadir olduğu için yazmamışlardır. Benim iki düşük olduğu için bu üçüncü gebelik 27. Haftadayım kullanıyorum bacak çok felaket ağrıyo ben göbeğimden vurmayı tercih ediyorum bu arada dışarı bacaktan vuruluyor iç değil allah yardımcımız olsun hepimizin