aselzumra Betuel11 canım be kullanıyorum suan 31 haftalgz ben hiç bacakdan yapmadm 16. Haftaya kadar hep koldan yaptırdım sağlık ocağında sonra ordaki hemşire göbekden nasıl yapıldığı gösterdi göbeğe başladım arada dönüşümlü yapıyordum dün göbeğim o kadar gergindiki yapamadm eşim kolumu tuttu bende iğneyi batrdm eşimi ilacı verip çıkardı iğneyi daha rahat oldu öyle eğer biri varsa yanında öyle yapabilirsin rahat oluyormuş bide bence bacakdan yapacksn önce bi sağlık ocağında yaptır hem nasıl yapıldığını görürsün ne olur olmaz
Betuel11 aselzumra ben kimseye güvenemiyorum kendim yapmam lazım ilk başlarda koldan oluyodum acile gidip ama göbekden yapmaya başlayınca daha az acıdığını fark ettim eşim dünden razı bana kastı var adamın 😂 ama yaptırmam Allah yardımcımız olsun zor ama katlanacağız bacağada okuduklarımdan sonra cesaret edemedim gerçi ben ilk başta göbeğimede ağlaya ağlaya yapmışdım 😞
Nanelimon Betuel11 ben sürekli farklı yerden yaptırıyorum yani ben eşim yapıyor, zaten canım yanıyor bide kendim yapmaya cesaret edemiyorum açıkcası. Bazen göbekten, bazen bacaktan yaptırıyorum çünkü hep morarmalar oluyor, tek bir yer çürümesin dedim 😁
Betuel11 Nanelimon ben kendim yapmak istiyorum eşim dünden razı adamın kastı var bana 😅 göbekden kendin yapınca acımıyor öyle çok kollarım ilk başta çok morardı yaz geldi diye göbeğe geçtim bacağada yorumlardan sonra cesaret edemiyorum Allah yardımcımız olsun
Betuel11 Nanelimon bende burdaki yorumlardan öğrendim en az acıyan yer orası aslında bende derinin altına geçsinde nasıl olursa olsun oluyodur diyodum ama iç bacak olmuyomuş gerçi doktorada yine bi sormak lazım
OzgeSvr Betuel11 Betuel11 haklısın benim kollarım da morardı yalan değil ama idare ediyoruz işte bebişler gelene kadar🤗
Merttinanneei Betuel11 canim igneyi yaparken pamuk ve kolonya kullanma. Igneyi cok yavas vur ve cikarirken bi kac saniye bekle yavas cikar. Morluk olmz o şekilde
Betuel11 Merttinanneei hiç bişey kullanmıyorum yavaş yavaş enjekte ediyorum iğneyide yavaş çıkartıyorum korkuyorum zaten ama pis bir tenim var çarptığım zaman bile bi yere anında morarır göbek yağlı başta iyiydik gerildikçe zorluyor şimdi işte
123annecim Betuel11 canım senin kaç haftalık Peki ? Bende başından beri göbekten yapıyorum . Ama 32+1 günlük olduk ve göbek büyüyüp sertleştiği için artık her yapışımda kanama oluyor bide etimi sıkamıyor göbek büyüyüp sertleştiği için . Doktoruma sordum kola geç dedi ama koldan da tek başıma yapamam ki ben . Napıcam bilmiyorum 🤷♀️
Betuel11 123annecim 27+6 haftalık koldan zor olurda tek başına yapman en kolayı göbekdi ama artık zorluyor evet bacakla göbek dönüşümlü artık yapıcaz artık bende kanama olmuyor şişlik ve morluk oluyo acaba bide yanlardan mı denesen bu simit diyolar ya en azından sağlı sollu değişimli olur
123annecim OzgeSvr koldan nasıl yapıyorsunuz acaba ? Doktorum da kola geçmemi söyledi . Ama ben hep göbekten yaptım çok alışmıştım ama büyüdü yapamıyorum artık göbekten kanama çok oluyor . Tek başıma da koldan etimi nasıl sıkıp iğneyi yapacağımı kestiremedim 😔
AYsegulusal 123annecim dirsek den dört parmak yukarı vuracaksın cnm etini sık vur yani göbek gibi gerisi
OzgeSvr 123annecim fotoğraf koyabilsem anlarsınız aslında. Benim en başından beri sürekli farklı farklı iğnelerim olduğu için göbekten başedemedim benim doktorum da kolu önerdi.. Bazen eşim yapıyor bazen de kendim. kendim yapacaksam kolumun altına omuz hizama gelecek şekilde yastık koyuyorum kolumu dayayınca çıkıntı oluyor ordan iğneyi vurduğum elimin baş parmağıyla da hafif sıkıştırıp vuruyorum yavaşça hiç acımıyor inanın.. fotoğrafı paylaşabilirsem inşallah görmüş olursunuz çok rahat edersiniz
OzgeSvr 123annecim https://imgyukle.com/i/k3rNqt https://imgyukle.com/i/k3rLNQ umarım yükleyebilmişimdir
AYsegulusal Betuel11 30 haftalık olana kadar göbekten vurduk şimdi kol Ä geçtik bacak hiç denemedim kol Ä devam doğum Ä kadar
Betuel11 AYsegulusal koldan yapmak içinde birinin yardımı lazım en ideali göbek ama oda zorluyor artık malesef 😞
AYsegulusal 123annecim bazen eşime sıktırıyorum kendim yapacağım zaman da Sıkma dan yapıyorum çünkü göbek de sertleştik çe sıkılmıyor zaten çok morarıyor
123annecim AYsegulusal Peki kolunuzun tam neresine yapıyorsunuz ? Bende cesaretlenip artık kola geçmem gerekiyor
AYsegulusal 123annecim dirsek den dört parmak yukarı iç kısmına değil de üst yüzeyine yapıyorum kendim daha az canımı yakıyorum eşime yaptırmayı denedim canım daha çok yandı sadece etrafımda biri var ise kolumu sıktırıyorum
Betuel11 Aramg ah canım sen daha yolun çok başındasın ☹️ sürekli göbekle devam etme ilk koldan yaptırıyodum ben bacak yapılır tek başına ya kol zor ve çok acıyor ama
Betuel11 Aramg ah canım sen daha yolun çok başındasın ☹️ sürekli göbekle devam etme ilk koldan yaptırıyodum ben bacak yapılır tek başına ya kol zor ve çok acıyor ama
Aramg Betuel11 öyle valla canım ne yapalım herkes yolumda gitsinde Allah büyüktür acılarda geçer inşllah
Betuel11 Vet-hek-meri 😄 iç bacak olaydı iyiydi orası çok acımıyor ama dışı zor Rabbim yardımcımız olsun valla
aselzumra Betuel11 ben 31 haftaym çok şükür az kaldı 6. Haftadan beri kullanıyorum inşallah bu zorlu süreci hepimiz sağ salim sağlıklı bi şekilde atlatrz 🙏