Medinemedi NimetDilmen ne güzel bizde 37+2yiz bi geçseydi zaman 🌸 ya kızlar konu dışı ama haftalar aynı en azından bu hafta benm karnım çatladı sizdede oldu mu 😔
NimetDilmen Medinemedi Bekler ALLAH ın izniyle ki beklemese de haftan iyi bi sorun olcaqnı dsunmuorm. Bende erken başladı çatlak oluşumu ve baya oldu ama takmiorm hic. Bebeqimin canı saqolsun 💙
Mervemim NimetDilmen ya bn yengeçim eşim aslan , bebek ya yengeç olacak ya aslan .. aslanlar biraz egocu oluyor ona kızıyorum ondan diyorum 😂
Selvidaglar Hof ben de özele gidiyorum 38 haftalığım 40 a kadar gelmezse sezaryen olmak istemiyorum beklemek istiyorum ama özelde bekletmiyorlar mı ki
NimetDilmen Selvidaglar Özelde bekletmiolar devlette bekletiolar. Valla bekletmemeleri cocuqun saqlıqı icin daha iyi emin ol. Ben çok pismanım devlete qittiqim icin 42 haftaya kadar bekletiriz doqmazsa dio doktor rahatlqa bak
Esramese NimetDilmen adam alismis yat kizim ıkın kizim bitti 😂 ama stres oluyo gercektn insan bide benim gibi butun gun evde tekse kucuk sanci tedirgin ediyor esim desen panik atak sagolsn o kendine gelip beni goturene kadar 4cu kattan inemeden dogurum
NimetDilmen Esramese Tek olman kötüymüş yokmu qün icinde biri qelip kalsa yanında. Ben kayinvalidemle kalıor ve oda panik atak 😁 Senin sancın baslayınca benim tansiyonum fırlar elim ayaqma dolaşır dio bayılmazsa iyi 😁😁
NimetDilmen BeKbra Ahahaha sorma valla hayırlı olsun dio bide 😁 Benimde 35 haftalkken sancım ckmstı 1 qun yatrdlar hastanede felan aha kesin erken doqcak beklemicek dedim ama sonuç 40+0 😂
Medinemedi NimetDilmen ben çok üzülüyorum son üç haftamda oldu diye sanırım :( ama haklısın bebeğim sagolsun 🙈
Selvidaglar NimetDilmen bence bekletmeleri daha iyi zaten kakasını falan yapsa anlaşılıyor 40 haftayı geçtikten sonra 3 gunde bir hatta belki de daha kısa surede gittiğin için kontrol altında oluyosun
yasmin_ly NimetDilmen aslinda en guzel o bebek gelmek istedigi zamana kadar beklemek gerekiyir tabi hayati bi sorun yoksa beklenmeli bencede
Esramese NimetDilmen amannn annem 2sokak asagimda calisiyo garibim kardeslrm desen ergen yastalar sıkılıyor rahat edemiyorlar bi türlü ben huzursz oluyom oyle sıkılınca onlar kaynanam desen oda 2sokak yukarmda ama tek kalirim onu gene istemem kalsinnn
Esramese NimetDilmen tabi o konuda sanslym birazda bu yuzden rahatz belkide tek kalmam konusunda ama artk tek degilim davetsz bi misafr var evde kertenkele 😂