Selvidaglar NimetDilmen bence bekletmeleri daha iyi zaten kakasını falan yapsa anlaşılıyor 40 haftayı geçtikten sonra 3 gunde bir hatta belki de daha kısa surede gittiğin için kontrol altında oluyosun
NimetDilmen Selvidaglar Nasl belli oluyo kakasını yaparsa ben bilmiorm da. 3 qunde 1 nst ye qidiorm ama kontrol yapmıo ultrasondan bakmıo sadece nst ye baqlıo nst cok iyi diyip qonderio. Nst de belli olmaz ki kakasını yaptqi yada baska sorun olduqu
NimetDilmen Mlsgzll Normali daha iyi aslnda en iyisini yapıolar. Saqlkla bi avazda al İnşaAllah kucaqına
NimetDilmen Aselhafsamom Ahahaha yerim ya 😁😁 Bqun 40 hafta olduk ama aqrılarm dısında bisi yok bekliorm 😁 Yarın nst qünü İnşaAllah sancı cıkarda doqururum yada yarın olmadan qece sancilanir qiderim 😁😁 Sen naptin varmı bi deqisme 😂
Selvidaglar NimetDilmen baş dönmesi vs gibi belirtiler oluyomuş canım bebeğin hareketleri çok yavaşlıyormuş ben de tam bilmiyorum ama böyle soylemişti hemşire kızlar benim hastanemdeki
Aselhafsamom NimetDilmen ahhhh keşke nerde o günler 😂😂 sabahları uyandığımda bugünde tutmadı sancim diyomm gün içinde de bişey yok 😂
NimetDilmen Aselhafsamom Benim dün bqün bel kalca aqrım var aradada kasıqıma vuruyo 😁 Kac hafta oldun sen? 40+4 felan dimi? 😁
NimetDilmen Aselhafsamom AMİN canm İnşaAllah sende bende her bekleyen saqlkla bir an önce doqurur 😁 Ee doktorun biaey demio mu şu zaman olur felan die?
Aselhafsamom NimetDilmen yok kuzum Çarşamba günü kontrolümuz var bakalım ne diycekler. Devlet Hastanesi'ne mi gidiyorsun sen anlamadığım seni neden ultrasonla bakmayıp sadece nst ye bağlıyorlar 🤔
NimetDilmen Aselhafsamom Devlete qidiorm canm ondan. Bilmiorm kalp atışları iyi ckıo nst de nst cok iyi 3 qun sonra tekrar qel dio bu sekilde devam edio.
yasmin_ly Mervemim bende 38+5 im her an tetikte olmak yoruyo insani mesela bugun temizlik yaptim cok yoruldum diyorum bugun dogmaz insallah hic gucum kalmadi ☺️
Mervemim yasmin_ly aynn geçen bende temizlik yaptım eşime diyorum biraz uyumam lazım hiç gücüm yok dogururum falan 😅
yasmin_ly NimetDilmen aslinda en guzel o bebek gelmek istedigi zamana kadar beklemek gerekiyir tabi hayati bi sorun yoksa beklenmeli bencede
NimetDilmen yasmin_ly 40 tan sonrası zararlı ama. Kakasını yapıp yeme şansı var ve yeri daraldıqı icin donerken felan kordon dolanabilir bebeqe ALLAH korusun. Bence 40.hafta tam haftası
Aselhafsamom NimetDilmen bı sıkıntı çıkmadan kucağımiza alırız inşallah 😂 aldığımız kıyafetleri sevmekten içimize ginaa geldi yavrumuzu sevelim artık 😂
yasmin_ly NimetDilmen evet oyle ihtimallerde var dogru sık sık komtrol ettirmek lazim allah hayirlisiyla kucagimiza almayi nasip eylesin ☺️
NimetDilmen Aselhafsamom Çok heycanlanıorm düşündükçe 😍 ALLAH izin verirse bi kac qune kadar kucaqmzda olcak ne heycanlı 😍😍😍