Bende ayda 1gidiyorum.
Bi sorum, var aslında son zamanlarda haftada 2haftada çağırıyorlar diyorsunuz ya O zamanlar randevuyu aynı doktora nasıl ayarlıyor sunuz?
Randevusuz da bakar mı hiç zannetmiyorum daaa devlet hastanesi için diyorum.
Nasıl olucak ozamanlar da benim doktorum, herzaman orda olmuyo illa başka doktorlaramı yönlenmek zorunda kalıcam kim varsa onamı gidicem 🙄🙄