Kızlar ben en son 8 hafta içinde gitmiştim doktora çok şükür o zaman herşey yolundaydı . 1 ay sonrası için ikili taramaya çağırdı doktorum ama aradaki fark uzun gibi geldi . İçim rahat etmiyor idrara az çıkıyorum bir gün mesela panik oluyorum ne oluyor diyorum . Normal mi arada 1 ay oluşu ben tutuyorum kendimi gitmemek için doktora önemli bit şey görse çağırırdı diyorum . Bir de arada bir kaşık agrım oluyor ama normal mi . Ahh ben nasıl dayanacağım 9 ay Allah hepimizin yavrularını bize bağışlasın .