ezgibozkurtkocak Ozge3747 Allah yardımcınız olsun. Icinizi ferah turun. Herşeyin hayırlısı olur inşallah
Ozge3747 ezgibozkurtkocak Amin çok teşekkğr ederim 🙏🏼İnşallah hayırlısıyla sonlara kadar getirebilirim ama şimdiden çok zorlanıyorum. 🤔
nilaylaylaylay ezgibozkurtkocak evet canım kızdı. Bebek şu an 500 gram suyu eşi falan toplam 1 kilo eder dedi. Hadi rahim büyüdü göğüs büyüdü onlarada 2 kilo pay veriyorum dedi. Toplam 3 kilo. Hadi 1 kiloda benden sana torpil 4 olsun dedi. Geri kalan 2 kilo gereksiz alınmış dedi. Bundan sonra daha hızlı alacağını düşünürsek doğuma kadar 7-8 kilo daha hakkın var falan dedi ama kontrolün üstüne ben 1 kilo daha aldım 😄😄😄 yani doğuma kadar rahat 15 kilo alırım
Yesimeliz nilaylaylaylay benim surekli kanamadan dolayi yatmakla gectigi icin kizamiyorlar 😄 biz seni hareketsiz biraktik diyor doktorum
Yesimeliz Ozge3747 benim de ilk uc ayim cok zor gecti bitanem tup bebek ciddi kanama hastane hep yatisla gecti daha yeni toparliyorum
Ozge3747 Yesimeliz Allah hepimize sağlık ve kolaylık versin canım. Valla yaşamayan bilemez, ilk üç ay benim de kanamam oldu o haftaları geçince rahatlayacağım sandım ama serklaj oldum falan derken sürekli bir şey çıkıyor😔umarım bebeklerimizi hayırlısıyla kucağımıza alabiliriz.🙏🏼🥰
Ozge3747 Yesimeliz Aynen canım ama bana bir gün bir yıl gibi geliyor. Bir de hedefim 28 hafta ama 26 yı görsem de rahatlayacağım bşraz 🤗💕
Yesimeliz Ozge3747 hayirlisi canim ins saglikla. Ben artik son haftalar gelsin istiyorum. Hamilelik ole kolay bisi degilmis. Tadini cikardigim bi durumum yok. Hala igne vuruluyorum. Kabizlik bel agrilari siskinlikler hazimsizliklar bunlarin neresi zevkli ki 😄
nilaylaylaylay ezgibozkurtkocak dimi yaaaa ben de saldım gayrı 😄 kaç kere hamile olcam . Tadını çıkarıyorum 😄
Hayat16 Ben 21+1 deyim 2-3 kilo vermistim. Suan verdiklerimi aliyorum simdilik. Doktor doguma en fazla 10-11 kilo alma hakkin var dedi. Yoksa tansiyon, seker problemlerin olabilir dedi.
Ozge3747 Yesimeliz İşte kimileri şanslı oluyor hiç bir zorluk çekmeden hamileliğini yaşıyor kimileri de bizim gibi bin türlü sıkıntıyla uğraşıyor 🤷♀️Bana da tadını çıkart diyorlar ama ben de çıkaramıyorum valla bir an önce sağlıkla kucağıma almak istiyorum. Bana da çok zor geldi ve gün geçtikçe de zorlaşıyor sanki 😕
Yesimeliz Ozge3747 allahin izniyle atlaticaz canim ben bak aylardir heyet raporluyum meslegimi yapamiyorum. Eve kapandim kaldim. Cok sukur. Tup bebek olmalarinin da etkisi bunlar hep.
Ozge3747 Yesimeliz İnşallah canım🙏🏼Ben de öyle ikinci dönem hiç okula gidemedim aylardır evdeyim. Bu hafta sırt ağrılarım çoğaldı artık yatarken bile ağrıyor her yerim 🤦🏼♀️Biraz daha dişimizi sıkacağız yapacak bir şey yok yeterki bebeklerimiz sağlıklı olsun da ☺️