Yesimeliz Ben bu haftalara gelip te 2-3 kilocuk alan insanlara imreniyorum. Maalesef hayat bana hic bu anlamda gülmedi 😀
Bsrkrgz ezgibozkurtkocak 24’teyim kuzum bende 3 kilo aldım. Hamileliğim çok şükür iyi geçiyor sadece kasılmalarım var biraz onun içinde magnezyum verdi doktorum.
Ozge3747 Yesimeliz İnşallah canım🙏🏼Ben de öyle ikinci dönem hiç okula gidemedim aylardır evdeyim. Bu hafta sırt ağrılarım çoğaldı artık yatarken bile ağrıyor her yerim 🤦🏼♀️Biraz daha dişimizi sıkacağız yapacak bir şey yok yeterki bebeklerimiz sağlıklı olsun da ☺️
Bsrkrgz Rbysf evet canım bünyem çokta müsait değil kilo almaya sanırım son aylarda nolur bilemiyorum ama
Elifgul90 23+6 yın 7kilo aldım doktorum cık kızacak biliyorum ama sürekli acıkıyorum meyvelerle geçiştiriyorum ama açım hep 🤣🤣
Yesimeliz Elifgul90 bende oyle belli bi saatten sinra yemiyorum. Tutuyorum kendimi. Sabah kahvaltisi hayali kuruyorum bu seferde 😀
Rbysf Kilo da yakisiyor ama ya bi tatlılık veriyo sahsen benim görüşüm yani kilo aldim aliyoruz da sorun yok bence nasil olsa gider o kilolar bebislerimiz Sağlıklı Olsunlar yeterr ki🙏
Yesimeliz DemetDigesu nasi olabiliyor gercekten bi defa karnim buyudu sis. Memelerim tas gibi. Tartinin oynamamasi nasil olabiliyor vallahi bravo 🐥🙌
Elifgul90 Yesimeliz ay evet bende sabahları uyandırıyor zaten anne kalk acıktım diye 🤣🤣tekmeler kuvvetlendi
DemetDigesu Yesimeliz bende onu hıc mı anlamıyorum memelerım aynı ucları kahverengılestı sadece gobegım var ama gorenler 3/4 aylıkmı dıye soruyorlar 🤬 bebek 690 gr gelısımı ıyı dedı gecen hafta
Melie 22+4 üm 6 kilo aldım bende kızlar 50 ile hamile kaldım şuan 56 yım bence iyi gidiyoruz diye düşünüyorum doktorumda aksi bişey söylemedi şimdilik.