ezgibozkurtkocak 24+2 yim. 7 kilo aldım. Hamileliğim çok zor geçiyor. Tüp bebek, serklajlıyım, böbreğimde büyüme oldu, erken Doğum riskim var, yatmaktan her tarafım ağrıyor ama bebeğim sağlıklı şükür ki🙏🏼☺️Ne yapalım idare ediyoruz bir şekilde 28-30 haftayı bir görsem sonrası allah kerim