Turkan_NT sevgitekes ama sizde ikisi de silik.bənde her zamanki test renkliydi.2ci çizgi bundan da silik.sizinki pəmbeleşmiz birazck
Gkhnm97 Insallah beebisin seninledir canm seni cok iyi anlyrm duam seninle bn adetime 3 gun kala ogrenmistim yumurtlamadan sonra gögüs acisi olmustu baska bir belrtim yoktu canm cok fazla belirtiyede takilma belirtisizde olabiliyor bazilarinda
Nisanurr Turkan_NT o zaman canım test alıp tekrar yap bakalım bu sefer yine 2. Çizgi çıkacak mı insAllah ta çıkar 🙏
Tazeanne0134 Turkan_NT ayrıca 1 ay geçmiş bulantı kusma vs baslar bende baş dönmesi olmuştu ama ramazanda ve oruç olduğum için bilememiştim adetim de gecikince önce idrar testi yaptım sonra kan verdim pozitif çıktı inşallah pozitif çıkar kuzum sanada Allah bi an önce yaşatır bu güzel duyguyu yaşamayı
Turkan_NT Merhaba kızlar.bu gün yine test yaptım ve malesef sonuç neqatif.silik bile çıkmadı.ve biraz önce wc gördüm qaliba adet olucam 😢😢😢 bu ay da böyle geçtiiii.hadi hayırlısı olsun.ne diye bilirim ki.yine de sabr etmeye ve beklemeye devam edicem 😔
Burcu77 Turkan_NT hayirli zamanda gelir insallah canim bi kan testide yaptirsaydin belkide gec dollenmedir benim belirtim halsizlik vardi ve gogus hassasiyet olmusti sadeece herkesde farkli oluyor
Turkan_NT Hepinize ayrica teşekkür ederim.ve umarim bir gün sevinçli bir haber paylaşırım burda.umutla bekliycem.ne kadar beklerim işte onu bilemem😔
Mutire Turkan_NT kuzum belki hayırlı zamanı henüz gelmemiştir rabbim en hayırlı zamanda en hayırlı şekilde nasip etsin yüreğini ferah tut canımın içi ol der olur inşallah ❤️🌼
Birminiksusamtanesi Turkan_NT canim yumurtlama gunlerini takip ediyor musun o sekilde deneyin birde takip et etmiyorsan