Turkan_NT
Benim testten bile önceki ilk belirtim şişkinlikti, sığınamıyordum, bir de avucum içi yanıyordu.İş yerinde bulduğum fırsatta kafamı koyup dalıyordum. Allahım size ve her isteyene nasip etsin bu duyguyu. Zamanı vardır her güzel şeyin ve gelecektir o zaman, sabrınız neticesinde.