2ciye neqatif demek daha doğru olur bence.ama belki de gec döllenme ola bilir.bi kaç gün daha bekleyip tekrardan kendim eczaneye gitcem.kendi bildiyim güvenilir test alıcam.bu testleri hiç sevmem.ya vardır ya yoktur.yani olmazsa bile kader kısmet diyip geçerim bu güne kadar yaptığım gibi.