Turkan_NT herkesteki belirti farklı oluyor ama genel olarak adet belirtileriyle aynı hemen hemen.. ben çok beklemedim gebelik için 2.denemede gebe kaldım ama ilk deneme de çok okudum belirtiler neler diye insan kendisini şartlıyor ve daha çok etkileniyor olmayınca da üzülüyor.. hemen test yapmıştım erken gebelik testi de almıştım ve adet günü gelmek bilmemişti zaman geçmiyor gibi hissediyordum.. 2.sinde de aksine kendime kızıp daha yeni başladın acelen ne rahat ol demiştim ve o dönemde tatile gitmiştik zaten çok rahattım aklıma gelmedi bile gelir gelmez okulun yoğun temposuyla bi baktım ki aa adet olmam lazımdı bugün dedim kendi kendime test yapmak aklıma bile gelmemişti o zamana kadar ve zaman cidden hızlı geçmişti.. sonra test yapınca güzel haberi aldım.. çok okumamak en güzeli aşırı beklentiye giriyor insan olmayınca da bi o kadar üzülüyor.. siz rahat olun yeter hayırlı zamanda olacaktır🙏🏻🌸