Ben ilk bebegimi 9 haftalikken kaybettim onda ciddi göğüs ağrısı ve halsizlik vardı devamli uyuyodum ki uyumayi sevmem bu bebeğim insallah sağlıkla dünyaya gelir 2 aylikken öğrendim hiç bir belirti yoktu hatta adet bile oldum 1 hafta sürdü lekeleme şeklinde bende üstüne durmadim çünkü rahmin yapisık demisti doktor meğer bebek mis demem o ki belirti arama gönlünü serin tut bu bebeğim 2 sene sonra anca oldu rabbim seninde gönlünü evini senlendirsin insallah