Turkan_NT Merhaba arkadaşlar.7 senedir evliyim.ve hala bebiş yok.bu ay birazck bu ay şüpeliyim.sanki bişeyler var qaliba.ama test yapmadım henüz erken.son reqlden 1ay geçmiş şu an.lütfen bana kendi ilk hamilelik belirtilerinizi yaza bilirmisiniz.birazcık umut ve moral olsun.bana dua edin canlarım.bitsin bu hasret...😢😢😢
Birminiksusamtanesi Turkan_NT 1 ay gecmisse duzenliyse cikar canim nasil bekledin 1 ay masallah 😊 ben dayanamayip 1 gun kala yapmistim cikmisti ve en belirtisiz ayimdi her zamanki seylerdi oncesinde olan kasik bel agrisi olmustu sadece adet agrisi gbi gogus hassasiyeti bile olmadi ilk gebelikte ondan suphelenmistim mesela ama 7 haftalik olduk hala yok
Hatice9202 Turkan_NT canım adet döngüsü genelde 27-28 gün kabul edilir ama benim 30 gün mesela ilk ayda çok bitkindim halsizdim bi asilik vardı sinirlilik miğde bulantım olmadı ama mide yanmam çok oldu inşallah rabbim gönlüne göre en iyisini versin hayırlı haberlerini bekleyelim ozaman 🙏🏻😘
Deletedmom0041 Turkan_NT Göğüs hassasiyeti abuk subuk şeyleri rüyanda yediğini görmek. Aşırı duygusallık. Ben de bunlar olmuştu. Allah tez zamanda sana da tattırsın anneliği inşallah 🙏
Semabolat Vücudun da değişiklikler olur hassas duygusal olursun iştahın açılır Allah tez zamanda nasip etsin
anapanda12 Normal hayatta üç günde atlatacağım gribim iki hafta sürmüştü, ani ruh değişiklikleri, halsizlik, mide bulantısı, uykuya meyilli olmak, iştah artışı, tuzu çok istemek vs bendeki belirtilerdi. İnşaAllah Rabbim nasip eder hasretin son bulur🤗
Turkan_NT Birminiksusamtanesi yok canım.öyle deyil.1ay beklemedim.adetimin 1ci ayi tamamlandı.2 3 gün geçti sayilir.test 2 güne yapicam.pazar ertesi falan
sevval55 Kuzum ben adete 10 gun varken anladım cok erken farkettim ama adetimin ertesi günü hamile kalmıstım o yüzden oyle erken anladım. Gogus uclarıma dokununca acıma oluyordu bide kasıklarımda sanki hep çişim var gibi şiş balon gibiydi rahatsız ediyordu🙏🏻🙏🏻
Aysemlg Turkan_NT benım sadece adetten 5 gün önce kasıklarıma çok kötü bir sancı girmişti ve çok fazla akıntım vardı. Allah gönlüne göre versin inşallah🙏🙏
CanNurdan Turkan_NT hadi inşallah 🤲🏻 Ben aşırı sinirliydim diğer belirtileri hiç hatırlamıyorum 🙄 inşallah hamilesinizdir rabbim aklındanızdakini hayırlı eylesin inşallah
Efsoo Turkan_NT Canim yaaa Rabbim sana da kismet etsin insallah.insallah sende buraya yazarsin tatlim
nazende Turkan_NT canım Allah gönlünden geçeni versin inşallah. Ben de bir sene uğraştım, 3 ay tedavi gördüm. Tedaviye ara verince oldu, ilaçları bıraksan da etkisi 3 ay daha sürüyormuş. Benim bebeğim kendisini geç gösterdi testlerde. Ondan önce mide yanmasıyla belli ediyormuş da ben anlamamışım.
Turkan_NT nazende bende bu gün oldu mide ağrısı.bi de sol göğsüm fena acıyor.sağ göğsüm də damarları çkmış sanki.damarlar yeşil yeşil çıkmış sanki
Emireelif Turkan_NT Ben 3 yıla girdim evliyim pco hastasıyım adetlerim düzensiz esimde variksol hastası ameliyat şarttı evlendigim ilk günden beri bendeki her değişimde hamile kaldigimi düşünüyordum rahim filmim temiz çıktı tuperimde açıktı Şubat'ta klomen kullandım yumurtam büyümesi Mart'ta kullandım büyüdü catlatma iğnesi oldum Nisan'da hasta oldum boşa gitti artık ümidim yoktu adetim bu ay gecikince test aldım yaptım çıkmadı 3 gün önce özel hastaneye göğüs agrilarim bulantim için gittim hiç birşey yiyemiyordum herşeyi kara etmiştim ama aklıma hamilelik gelmemişti doktor test yaptığımı çıkmadığını duyunca alttan ultrasonla baktı hamile olduğumu söyledi 5+5 günlük göz yaslarim sel oldu kalp atışlarını bile dinletti ne için gitmiştim ne çıktı şok olduk şimdi ise 6+1 haftalık olduk yani demek istediğim kafanı biraz rahat bırak Rabbim hayırlısıyla tez zamanda size ve çocuk isteyen ümmeti Muhammed e nasip eder İnşallah. Biraz uzun oldu hakkınızı helal edin 🤗
Birminiksusamtanesi Turkan_NT yanlis anladim canim o zmn nasil bekledi diyrum bende 😁 insallh guzel haberler verirsin ❤
Lastmoon Turkan_NT İnşallah en kısa zamanda mutlu haberi alırsın canım. Bende şüphelendiğimde belirtiler sabahları uyanırdım bişi batardı sanki rahatsız ederdi sonra göğüste şişme ağrı uçlarda hafif hassasiyet. Bunlarla şüphelendim açıkcası. İnşallahh hamilesindir canım 🙏🏻
Turkan_NT Lastmoon meraba canım.bənde normalde hiç göğüs hassasiyyeti yok.hiç olmadı bu güne kadar da.yani şimdi böğle olması ilginç.yani bi umut veriyor.bi de mide kazınmaları gibi bi şeyler.bu gece midem alev alev yanıyordu sanki zehirlenmişim gibi