Zeytin Aysealty mesela 35. Haftada grip oldunuz rapor aldınız o zaman 32-35 arası 3hafta eklenir doğum sonrasına siz 35te Doğum iznine ayrılmış kabul edilirsiniz. Çalışabildiğiniz kadar çalışmakta fayda var maalesef doğum sonrasına aktarabilmek için. Keşke bir düzenleme olsa da iznimiz uzasa ama maalesef 😔
Aysealty Zeytin cok kısa ama ya küçücük bebeklerimizi bırakıp nasıl işe dönücez😔ben bankacıyım ay sonları aşırı bi yogunluk oluyor mart sonunda 1hafta rapor alıp nisan basında tekrar işe giderim diye düşünmüştüm bende😔
Zeytin Aysealty benim ilk bebeğimde 32. Haftada ayrılmam gerekmişti Doğumdan sonra bir ay zar zor heyet raporu aldım sonra alamadım. 3aylıkken işe başlamak zorunda kalmıştım 😔 herkes ücretsiz için alamıyor olan bize ve bebeğimize oluyor maalesef 😞
Aysealty Zeytin maaş zaten elimize geçmeden yerleri belli benimde ücretsiz izin almam mümkün değil cok sacma malesef.hamileyim diye bankada yükselemiyorum dönüncede süt iznim olcakmıs 1,5 sene bişey bekleme diyolar.bebek küçücükken bırakıp işe gitmek zorunda kalıcaz.ama lafa gelince en az 3çocuk diye bangır bangır haberlerde.biz daha 1tane dogurmadan bezdirdiler işten adam yerine koymuyolar nereye 3çocuk😔çalışan anne olmak cok zor
baharclk Newheart biliyorum muhasebeciyim canim, fakat esimle ayni isyerinin farkli subelernde calisiyoruz ve yol uzak beni birakip aliyor o yuzdn ona uymak zorundayım birde ayni yerde calisinca hakka hukuka diretemiyosun calisan insanlar bilmesi lzm ki heryerde her kural gecmiyor he zorlarsan gecirirsin ama huzursuzluk yasarsin oda uygun bi durum dgl suan
Kezu17 Aysealty nasıl yani? Ben 28. Haftada düşük ve erken doğum nedeniyle heyet raporu aldım. Bu rapor benim doğum iznimden mi gidecek?
Newheart Aysealty aynen hiç bi kanun anneden yana değil. 3 çocuk yap ama aynı zamanda çalış doğur ama işten çıkmak zorundaysan hiç bir hakkın yok. 5 kuruş vermeden çık. Öyle saçma sapan bir durum 😞
Kezu17 Aysealty çok saçma ya. Doğum izni sana verilen yasal bir izin. Rapor alınması ise mecburiyet. Aylarca yatması gereken hamileler var , 5-6 ay yatanlar. O zaman onların doğum izninden nasıl düşecek. Çok doğru gibi gelmedi bana.
Aysealty Newheart malesef bu ülkede zaten kadın olmak cok zor bide anne olup calısıyosan dahada zor Allah yardımcımız olsun
Aysealty Kezu17 arastırmak lazım cnm bencede cok sacma haftaya kontrolüm var kendi doktorumada sorucam.32den sonra calısabilir raporu alıp sonra grip olsak bile hiç bi hakkımız yoksa ölelim yani
Beratzgenci cerendilaraa bende çalışıyorum 20 haftaligiz işte çalışıyordum 15 gün içinde cikisimi vercekmisler bi yönden iyi bir yönden kötü oldu
Lyl Beratzgenci Hamilelik nedeni ile çıkartamazlar diye biliyorum hakların yanar bu tarz konularda kulaktan dolma bilgiler yerine 170 i arayın derim
Byn_hassas Bende hemsireyim kızlar doğum öncesi sonrası 8 er hafta var diye biliyorum ben sadece. 40 gün raporumu kullanmak istiyorum öyle yaparsam bu 8 hafta diğer doğumdan sonra ya aktarılıyor mu acaba sorumlum sadece 3 haftası aktarılıyor dedi öyle olursa izinleri de alırım diye düşünüyorum bana tam olarak anlatır mısınız bu izinleri bu yıl atandım bu arada o yüzden normalde iznim zaten yok tam da bilgim yok bu konuda
Beratzgenci Svcnn 10 aydr çalışıyorum fakat makeup tayim standim kalkıyor bu yüzden tazminat falan vericeklermis
Svcnn Beratzgenci bende migrosta calsyordum hamile oldgumu acikladgmdan snra cok degstilr isten cikaracaklarni anladm yaptiklari davranslardan snra rapor aldm ve 32 haftami doldrp dgum iznmi hakettm🙁
Aysenurtsr Burcuk ben de ogretmenim, demek oyle tehlikelerle karsi karsiya gelebiliriz 😫 Okulda ayakta kalmamaya cok dikkat ediyorum ama yuksek ses, ve bizim de sesimiz yukseliyor, Allah yardimcimiz olsun
Ayse13 Aysenurtsr bende öğretmenim ve bu sene ağustosta tayin istiycez hocam doğum ekimde görünüyor seminer döneminde rapor alırım diyordum kendi memleketimde doğum yapmak istiyorum çünkü ; ama alırsam doğum izninden gitcek anladığım kadarıyla nasıl olcak bilmiyorum
Burcuk Ayse13 parasal durumunuz iyiyse rapor alın derim. Biz seneye bakıcı bulamazsak bir dönem çalışmayacağım gibi görünüyor para biriktiriyoruz o yüzden
Aysenurtsr Burcuk Ayse13 Benim Dogumum agustosda denk geliyor. O yuzden ben 1 sene ara vericem Okula kendim bakmak istiyorum 🤗 Suan 14 haftaligim ve sesim yukseldikce karnima ara ara agrilar sancilar giriyor. Diyorum bir daha yukseltmiycem sesimi, yavas yavas alisicam artik🙂