Aysenurtsr Burcuk Ayse13 Benim Dogumum agustosda denk geliyor. O yuzden ben 1 sene ara vericem Okula kendim bakmak istiyorum 🤗 Suan 14 haftaligim ve sesim yukseldikce karnima ara ara agrilar sancilar giriyor. Diyorum bir daha yukseltmiycem sesimi, yavas yavas alisicam artik🙂
Burcuk Ayse13 parasal durumunuz iyiyse rapor alın derim. Biz seneye bakıcı bulamazsak bir dönem çalışmayacağım gibi görünüyor para biriktiriyoruz o yüzden
Ayse13 Burcuk 1. Dönemi doğum izniyle kapatabilirsem 2. Dönem ücretsiz izme ayrılmayı düşünüyorum ama şu doğum izni konusunu anlamadım 😕
Svcnn Beratzgenci bende migrosta calsyordum hamile oldgumu acikladgmdan snra cok degstilr isten cikaracaklarni anladm yaptiklari davranslardan snra rapor aldm ve 32 haftami doldrp dgum iznmi hakettm🙁
Ysgl Aysenurtsr bende okul öncesi öğretmeniyim teneffüs Yok 20 çocuk bir sınıftayız bağırmamak elde değil 20 haftalığım bende zorlanmaya başladım artık 😔
Ayse13 Aysenurtsr çok şükür yarım gün çalışıyoruz bu dönem evde eğitimdeyim ben hiç bağırmıyorum bile umarım güzel geçiririz 🙏🙂
Ervansal Vldnrdnc canim ben 24 haftaligim hemsireyim ve inan o kadar zorki 20 haftadan sonra ciddi zorlaniyorum nobetsiz bir sistemde calismama ragmen yonetici inatla hafta sonu nobetine koymaya calisiyor. Cok zor . Bide insanlarin hastaligu stresi ciddi tehdit altindayiz allah saglikls kucagimiza aldirsin :/
yagmurpelit Ervansal bnde 112de calisiyorm insanlarla ugrasmak ayri zor bide calistign ekipde cok onemli bu konuda 😔
Vldnrdnc Ervansal haklısın canım gerçekten işimiz çok zor inşallah kolay geçiririz ama 24 ten sonra yasal olarak nöbet koyamaz hiç bi şekilde
Cancancan ebrucan ben memurum ben faydalanıyorum hatta acilde çalıştığım için öğle arası da vermiyoruz 8 -15:30 çalışıyorum ben söylemeden hastane bana söyledi ama maaşımda düşük oluyor günlük yarım saati kesiyorlar
Ayse13 Burcuk ağustos ayında eş durumu tayini istiycem fakat istediğim yere gitmiycem doğumumu memlektte yapmak istiyorum ama seminere katılmam gerekiyor 32. Haftayı geçmiş olcak o zaman rapor alamıyorum galiba demi mecburen doğum iznine ayrılcam erkenden ?
Ozgenur Bende 31 haftalık hamileyim çalışmak bana daha iyi geliyor en azından kilo problemi ve ödem problemi yaşamıyorum o yüzden 3 hafta daha fazla çalışmayı düşünüyorum.
Burcuk Ayse13 aynen mesela 37ye kadar çalışacak durumda dahi olsan atıyorum 34. Haftada grip olsan doktordan rapor istesen direk Doğum iznine ayırıyorlar .
Burcuk Ayse13 hatta şöyle bi durum var. 15 tatil başladığında 32. Haftada olsan bitiminde 34 oluyorsun.. okul başlamadan iZin alıyorsun yine 32 den başlıyor 34ten değil..15 tatildeki günler sayılmıyo benim öğle oldu. O yüzden Sene sonunda 3 hafta çalışmam gerekiyor
Ayse13 Burcuk hadi ya illa 32. Haftadan mı başlıycak yani o zaman doğum sonrasına 8 haftalık iznimiz kalır çok kötüymüş :/
Burcuk Ayse13 normal zamanda 34-35-36vs kadar çalışırsan o haftadan başlaR. Müdür yardımcın hesaplasın. bu işlere onlar bakıyor iyice anlatsın sana . Bu gibi işler için orda oturuyorlar 😉 Önüne takvim alır tarihleri not eder sana 1 saat içinde döner
Ayse13 Burcuk müdür yardımcım yok malesef kadrom ilçe milli eğitimde depo öğretmenim bakalım nasıl hesaplancak 🙂
Kubraaaa Raporu Doğumdan sonra alın önce niye alıyosunuzki 40 gün falan rapor hakkın var Doğum izni bitince onu alın ben öyle yapmayı düşünüyorum