Bugün ilk defa ayaklarım şişti, eve geldim ayak bileklerim şişmiş.Daha 23 e gireceğiz son haftalarda ne yapacağım bilmiyorum.Bugün biraz moralim bozuldu, 37 de ayrılıp Doğum sonrasına aktarmak istiyorum.Bütün gün masabaşında olunca normal belki de şişlik ama ne yapmam gerek bilemedim.