Sye Bende rize devlet hastanesinde normal dogum planlıyorum 39+5 oldum daha hic bir belirti yok. Sancım basladıgında ya da suyum geldiginde acilden giriş yaptırıp beni hangi odaya alıcaklar?dogumhanedeki bir odaya mı yoksa servisteki odalara mı alıyorlar bunu cok merak ediyorum.cünkü servisteki bir oda olsa arada eşim yanıma gelir ama dogumhaneye girmesi yasak
Emine071 Sye merhaba canım malesef seni Doğumhaneye alıyorlar ama bebek doğduktan sonra eşini odaya alıyorlar bana öyle oldu gece üç de doğurdum eşimi doğduktan sonra aldılar ben 40+3 de doğurdum herşey birden oluyor bende gelmiyor doğmaya niyeti Yok diyordum deniz de yüzdüm akşamı gittim doğurdum.. acilden gittim ordan Doğumhaneye getirdiler açıklığıma baktılar 5 cm yatışımı yaptılar hemen
Sye Rize devlette normal doguma gittigimizde doktor gelmiyor degilmi? Sadece ebeler ilgileniyor, dogru mudur? Peki dogum icin gittigimde dogum öncesi hic bir doktor gelip ultrasonda bebegi kontrol etmiyormu?
Emine071 Sye doktor DİE bişey Yok normal Doğum da tamamen ebeler utrasonla bakmadılar bende şaşırdım Altan muhane ve nst bakıyorlar
Emine071 muallime_ ben bişey yapmadım herşey kendiliğinden oldu 5 cm açıklığım vardı normal doğum için ebeler seni yönlendiriyor zaten
Sye Emine071 bebek ve kendim için hazırladıgım bavulu dogumhane odasına getirebilecegim ozaman dogru mudur?cünkü icinde dogum geceligim ve bebegin yeni dogan takımları var
Zelisy zeynepcgt bu haftaya kadar şarda asiye hanıma gidiyordum lakin tansiyon sorunu ile gece gittiğimde asiye hanım kongredeydi diğer doktorlarda kabul etmeynce eğitim araştrmya geldim Fakat asiye hanımın tutumundan çok memnundum
Nurak Merhaba kizlar bende rizeliyim ✋ 18+5 bugün itibariyle 💕araştırmaya gidiyorum beril hanıma genellikle ama kim varsa o bakıyor
Neslihan7153 zeynepcgt kızlar selma hanıma gidiyordum bende 32 haftalık oluyoruz yarın ...bu hafta randevum vardı iptal oldu selma hanım yokmuş gitti mi yoksa izne mi ayrıldı bilgisi olan var mı ya ramdevüm iptal olunca yarın mecbur randevusüz gidicem inşallah sıra alabilirim rutin kontrol günüm geldi en son 28 de göründüm
Neslihan7153 Ocakannesi53 evet benden öğrendim sonra gittim ama asistan muayne ediyor selma hanımı göremedim ama eğer bir sıkıntım olmaZsa devlet e gelene kadar gitmeyi düşünmüyorum araştırmaya
Neslihan7153 Ocakannesi53 bir aylıkmış araştırma da görevi ne zaman başladı bilmiyorum ama 3 4 haftaya geçer bence
Ocakannesi53 Neslihan7153 ay gerçekten mi 🤩🤩 ocakta doğumum olacak inşaallah o zamana gelecek demek ki hadi inşaallah 🤩🤩🤩