Ocakannesi53 aynen aynen çok şükür geri gelecekmiş bende baya kötü oldum kaç doktor değiştirdim selma hanım çok içime sinmişti 20. Haftalardan belli ondayım benim de aralıkta doğum tamamen gitti DİE korkmuştum geçici süre olduğunu öğrenince sevindim bu durum bütün doktorlar için geçerli imiş hepsi öyle gidip bir aylık geçici süre orda olacaklarmış