muallime_ evet canım Doğumhane de odalar var oraya yatışını veriyorlar odada duş var ben sancı çekerken bir saat suda durdum sancı istediğin gibi çekiyorsun koridorda gez odan da cek kimse karışmıyor sen yeter ki ıkın güzel ebeler de çok yardımcı oluyorlar iyi birine denk gelirsin inşallah