Ben duyar duymaz bıraktım öğrendiğimde 3 haftalıktı şuna 8+1 hafta hep doğum sonrası solunum yetmezliği olur , erken doğar ya da kışın çok hastalanır tıkanır hava vermek gerekir kalpte problemi olur diye düşüne düşüne asla da içmeyi düşünmedim bence kafada bitiyor olay 🙏🏻